הצהרת נגישות יד ביד סיעוד ורווחה בע"מ
יד ביד נוקטת את מירב המאמצים ומשקיע משאבים רבים על מנת לספק לכל לקוחותיו שירות שוויוני, מכובד, נגיש ומקצועי. בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות תשנ"ח-1998 ולתקנות שהותקנו מכוחו, מושקעים מאמצים ומשאבים רבים בביצוע התאמות הנגישות הנדרשות שיביאו לכך שאדם בעל מוגבלות יוכל לקבל את השירותים הניתנים לכלל הלקוחות, באופן עצמאי ושוויוני.
הסדרי נגישות מבנים
להלן הסדרי הנגישות הקיימים בסניפים:
סניף תל אביב
מנחם בגין 44 , תל אביב קומה 2.
- חניית נכים -נגיש ברחוב השפלה הסמוך.
- מעלית- נגיש.
- עמדות קבלת שירות- נגיש
- שירותי נכים – נגיש בקומה שלישית של הבניין.
- קיימים שלטי זיהוי והכוונה.
- מותרת כניסה למרכז קבלת הקהל לחיית שירות המיועדת לסייע לאדם עם מוגבלות.
- במקרה הצורך, ניתן לפנות לנציגי השירות בעמדות כדי לקבל סיוע במילוי טפסים.
סניף חיפה
הנביאים 28, חיפה. קומה 1.
- חניית נכים נגיש ברחוב הנביאים .
- מעלית- נגיש.
- עמדות קבלת שירות- נגיש
- שירותי נכים - נגיש.
- קיימים שלטי זיהוי והכוונה.
- מותרת כניסה למרכז קבלת הקהל לחיית שירות המיועדת לסייע לאדם עם מוגבלות.
- במקרה הצורך, ניתן לפנות לנציגי השירות בעמדות כדי לקבל סיוע במילוי טפסים.
סניף קריות
שד' בן גוריון 63 קריית ביאליק קומה 1.
- חניית נכים - נגיש ברחוב הפלמ"ח הסמוך .
- מעלית- נגיש.
עמדות קבלת שירות- נגיש.
- קיימים שלטי זיהוי והכוונה.
- מותרת כניסה למרכז קבלת הקהל לחיית שירות המיועדת לסייע לאדם עם מוגבלות.
- במקרה הצורך, ניתן לפנות לנציגי השירות בעמדות כדי לקבל סיוע במילוי טפסים.
סניף נהריה
הרצל 68 נהריה קומת כניסה.
- חניית נכים - נגיש ברחוב הרצל .
- עמדות קבלת שירות- נגיש.
- קיימים שלטי זיהוי והכוונה.
- מותרת כניסה למרכז קבלת הקהל לחיית שירות המיועדת לסייע לאדם עם מוגבלות.
- במקרה הצורך, ניתן לפנות לנציגי השירות בעמדות כדי לקבל סיוע במילוי טפסים.
שירות לקוחות נגיש
- הדרכות עובדים לשירות נגיש - מתקיימות הדרכות להכרת תחום הנגישות, יצירת מודעות בקרב העובדים והקניית כלים מעשיים למתן שירות נגיש.
- מוקד טלפוני נגיש- המענה הקולי הונגש כך שהמידע מועבר בשפה ברורה וללא מוסיקת רקע.
- אמצעים נוספים ליצירת קשר- קיימים מספר אמצעים נוספים ליצירת קשר:
- דואר אלקטרוני
- פניה באמצעות "צור קשר" באתר
- בשליחת פקס למספר 04-9083055
נגישות אתר האינטרנט
אתר אינטרנט נגיש הוא אתר המאפשר לאנשים עם מוגבלות ולאנשים מבוגרים לגלוש באותה רמה של יעילות והנאה ככל הגולשים, כ- 20 עד 25 אחוזים מהאוכלוסייה נתקלים בקשיי שימוש באינטרנט ועשויים להיטיב מתכני אינטרנט נגישים יותר, כך על פי מחקר שנערך בשנת 2003 ע"י חברת מייקרוסופט.
חברת יד ביד סיעוד ורווחה בע"מ מאמינה ופועלת למען שוויון הזדמנויות במרחב האינטרנטי לבעלי לקויות מגוונות ואנשים הנעזרים בטכנולוגיה מסייעת לשימוש במחשב.
מידע על נגישות האתר
- אתר זה עומד בדרישות תקנות שיוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), התשע"ג 2013.
- התאמות הנגישות בוצעו עפ"י המלצות התקן הישראלי (ת"י 5568) לנגישות תכנים באינטרנט ברמת AA ומסמך WCAG2.0 הבינלאומי.
- הבדיקות נבחנו לתאימות הגבוהה ביותר עבור דפדפן כרום.
- האתר מספק מבנה סמנטי עבור טכנולוגיות מסייעות ותמיכה בדפוס השימוש המקובל להפעלה עם מקלדת בעזרת מקשי החיצים, Enter ו- Esc ליציאה מתפריטים וחלונות.
- מותאם לתצוגה בדפדפנים הנפוצים ולשימוש בטלפון הסלואלרי.
- לשם קבלת חווית גלישה מיטבית עם תוכנת הקראת מסך, אנו ממליצים לשימוש בתוכנת NVDA העדכנית ביותר.
- מסמכים או סרטוני וידאו שעלו לאתר לפני אוקטובר 2017 ייתכן שלא נגישים באופן מלא. במידה שנתקלתם במסמך כזה או בסרטון, תוכלו לפנות לרכזת נגישות ביד ביד סיעוד ורווחה בע"מ ואנחנו נדאג להנגיש לכם את המידע.
- מסירת מידע בפורמט נגיש - החברה מעמידה עבור לקוחותיה אפשרות לקבלת מידע בפורמטים נגישים. מסירת המידע הינה ללא עלות ומיועדת עבור אנשים עם מוגבלות. לפניות ומידע בנושא נגישות ניתן ליצור קשר עם רכז הנגישות של החברה שפרטיו מופיעים בהמשך ההצהרה.
- בדיקות ויעוץ הנגישות בוצעו על ידי חברת A2Z נגישות ושיווק באינטרנט
דרכי פנייה לבקשות והצעות לשיפור בנושא נגישות
יש לציין כי אנו ממשיכים במאמצים לשפר את נגישות החברה כחלק ממחויבותנו לאפשר לכלל האוכלוסייה כולל אנשים עם מוגבלויות לקבל את השרות הנגיש ביותר.
במידה ונתקלת בבעיה או בתקלה כלשהי בנושא הנגישות, נשמח שתעדכן אותנו בכך ואנו נעשה כל מאמץ למצוא עבורך פתרון מתאים ולטפל בתקלה בהקדם ככל שניתן.
פרטי רכז הנגישות ביד ביד
- שם: מיכל אברט קטן
- טלפון : 0547607713
- דוא”ל : gm@yadby.co.il
פרסום הצהרת הנגישות
הצהרת הנגישות עודכנה ביום: 16/2/2022